מה שאתה בעצם צריך לדעת על עיצוב ופיתוח אתרים לפני העסקת חברה

פיתוח אתרים הוא לא פעילות חד פעמית, מי שלוקח את הפרויקט שלו בקלות ובזלזול עושה טעות חמורה.

האמת היא שאתה צריך לדעת מה אתה עושה כדי לוודא שהאתר שלך יצליח.

במאמר זה, נדון בכל ההיבטים של פיתוח אתרים ומה שאתה צריך לדעת על כך.

נדבר גם על הטעויות שאנשים עושים לעתים קרובות כשהם לא מתייחסים ברצינות מספקת לבניית אתרים וכיצד להימנע מהן.

פיתוח אתרים הוא לא פעילות חד פעמית, מי שלוקח את הפרויקט שלו בקלות ובזלזול עושה טעות חמורה.

הנקודה העיקרית שצריך להדגיש כאן היא שפיתוח אתרים אינו פעילות חד פעמית.

זה תהליך מתמשך והוא צריך לקרות בהתאם לדרישות המשתנות של העסק.

ישנם היבטים רבים של פיתוח אתרים שצריך לטפל בהם, כולל עיצוב, תוכן, פונקציונליות ושיווק.

כל הרכיבים הללו קשורים זה בזה והם צריכים לעבוד יחד כדי שהאתר שלך יצליח.

לעוד מאמרים מעניינים באתר:

עיצוב ופיתוח אתרים - כל העובדות על עיצוב ופיתוח אתרים לפני העסקת חברה
עיצוב ופיתוח אתרים

מבוא

פיתוח אתרים אינו פעילות חד פעמית. זה משהו שצריך לנטר ולעדכן כל הזמן.

מי שלוקח את הפרויקט שלו בקלות ובזלזול עושה טעות חמורה.

זו לא פעילות חד פעמית, זה תהליך מתמשך שצריך להתייחס אליו ברצינות.

אם תיקח זאת בקלילות ובזלזול, תעשה טעות חמורה.

פיתוח אתרים אינו עוסק רק בעיצוב ובתוכן של האתר.

זה כרוך בהרבה דברים אחרים כמו שיווק, SEO, אופטימיזציה של שיעורי המרה וכו'.

חלק 2: עיצוב פריסת אתר

פיתוח אתרים הוא לא פעילות חד פעמית, מי שלוקח את הפרויקט שלו בקלות ראש ובזלזול טועה טעות חמורה.

השלב הראשון בתהליך של עיצוב אתרים הוא להמציא רעיון לפריסה.

הפריסה תהיה תלויה בסוג האתר וגם תשפיע על ביצועיו.

אם אתה בונה בלוג, למשל, אולי תרצה שיהיה לך הרבה שטח לבן סביב פוסטים טקסט כדי לתת לקוראים יותר מקום לקרוא.

מצד שני, אם אתה בונה אתר מסחר אלקטרוני,

אולי תרצה להשתמש ביותר תמונות ופחות טקסט כדי להפוך את המוצרים שלך למושכים יותר.

חשוב לזכור שפיתוח אתרים אינו פעילות חד פעמית; זה תהליך.

מי שלוקח את הפרויקט שלו בקלות ובזלזול עושה טעות חמורה.

עיצוב פריסת אתר הוא הדבר הראשון שאנו רואים כאשר אנו מבקרים באתר חדש.

זה קובע את הטון של האתר כולו, לכן חשוב לקבל החלטה זו בזהירות לפני שתמשיך להיבטים אחרים של האתר שלך.

ישנם שלושה סוגים עיקריים של פריסות:

  1. פריסה קבועה – כאשר לכל הדפים יש את אותה פריסה ותוכן
  2. פריסות נוזליות – כאשר לדפים שונים יכולים להיות פריסות שונות
  3. פריסה דינמית – שבה תוכן העמוד משתנה בהתאם לקלט המשתמש

חלק 3: בחר ספק אירוח אתרים ועיצוב וורדפרס

אחסון אתרים הוא שירות המספק מקום בשרת לאחסון דפי אינטרנט ותוכן אחר.

ספק אחסון אתרים הוא החברה שבבעלותה השרתים.

ספקי אירוח אתרים מציעים סוגים שונים של חבילות, כגון חבילות משותפות, מפיץ ויעודי.

אחסון משותף פירושו שאתרים רבים מתארחים בשרת אחד.

תוכנית מסוג זה היא האפשרות הפופולרית ביותר עבור עסקים קטנים מכיוון שהיא זולה וקלה להגדרה.

אירוח מפיץ הוא כאשר מארח אתרים מציע לך את היכולת למכור ללקוחות את תוכניות האירוח שלך.

אירוח ייעודי אומר שיש לך שרת משלך ולא צריך לשתף אותו עם אף אחד אחר.

מכיוון שאנו תלויים יותר בטכנולוגיה בחיי היומיום שלנו,

חשוב לבחור ספק מארח אתרים שישמור על הנתונים שלנו

מפני התקפות סייבר או כל פרצות אבטחה אחרות שיכולות להתרחש באינטרנט.

פיתוח אתרים אינו פעילות חד פעמית. בעבר חשבו שיש צורך רק בעיצוב ויצירת אתר אינטרנט.

עם זאת, ככל שחלף הזמן והטכנולוגיה התקדמה יותר, אנשים הבינו שניהול אתרים הוא תהליך מתמשך.

בעלי אתרים צריכים לעקוב כל הזמן אחר האתר שלהם

לשינויים באלגוריתמים של מנועי החיפוש ועדכונים מאתרי מדיה חברתית כמו פייסבוק וטוויטר.

הם גם צריכים להיות מודעים לכל שינוי בחוק או בתקנות ממשלתיות שעלולים להשפיע על העסק שלהם.

במאמר זה נדבר על ספקי אחסון אתרים – בשביל מה הם נועדו וכיצד לבחור אחד שמתאים לכם.

נגישות